Bilangan Pelawat ! ^_^

Saturday, 31 March 2012

^_^m0n0L0g uNtuk yG naManYa sAHABAT...^_^

shbt,...

baca yerk...
saya nk tulis ni,...
firstly,
terima kasihlah, 
sbb bgi kpercayaan kpd saya utk bntu enti,
bntu apa..???
bntu awk bila awk dlm masalah,..
saya suka dgr awak bercerita,..
suka jugak nk kasi slot tazkirah utk awk,..
walaup0wn bukannya pakar,..
tpi sekurang-kurangya,..
b0leylahkan.
tapi..
awk seringkali ckp tiada sapa yg nk fhm awk,..
awk ckp org laen tak pernh rasa apa yg awak rasa..
dlm masa yg sama awk ttp mnceritakan masalah awk pda saya,..
saya cuba mnjadi seorg yg memahami awk,..
dgn cara menasihatkan awak tntg masalah yg awak hadapi..
kekadg smpai terfikir-fikir..
"mcmana nk t0long kwn aku ni?"
shbt,..
awk nk tahu tak,...
dn awk mmg kna tahu..
kalau awak nk org memahami awak,..
dlm masa yg sama awak kna fhm org jugak..
win-win situation kan..??
saya tau knp awk slalu ckp kengkwn laen dan saya tak phm awak...
sbb awak tak pnah sikit p0wn fhm mereka dan saya...
kalau awak faham kami,..
AWAK AKAN BERUBAH...
sbb apa yg saya dn kengkawan lain nk...
cuma, hanya,just,...
perubahan diri awak...
t0l0nglah!!!
kami hnya nak awak berubah,..
bila awak ada masalah awak bercerita,..
saya dan kngkawan yg laen cuba bgi penyelesaian...
tpi awk still buat perkara itu,..
dan akhirnya mnjadi masalah pda diri awak..
kalau awk ada di tmpt saya dn kengkawan awk akn ttp,..
rasa yg sama..
dan hati awk akan mula terdetik..
"biarlah kat dia.. aku dh t0long tpi buat jugak"
saya p0wn nk awak tau,..
bila ada masalah awk cari saya..
tapi bila awk ok,..
awak buat tak tau je dgn saya..
saya sedih tau tak...
saya tak mintak p0wn awk sntiasa kna peduli tntg saya,..
tpi sekurang-kurangya,..
smbglah kejap kalau jumpa tu...
itu p0wn dh cukup utk saya,..
apap0wn saya ttp bersyukur kpd ALLAH,..
krn mengurniakan kwn mcm awk pda saya,..
sbb saya b0leh bljr drpd permasalahan yg awak hadapi,..
utk saya hadapi hidup yg bakal mndtg...

dan nak awak tahu
saya masih bersedia..
utk terus bntu awk,..
apa yg sya tulis ni hnya utk bagitau apa yg sbnarnya...
saya tak berani nk ckp terus pda awk..
saya risau awak sakit hati..
bgi saya dlm hidup...
walau mcmana skalip0wn..
kita tak b0ley sakitkan hati 0rg..
akhirnya saya nk awak tahu,.. 
mmg sesama manusia ini kita takkan mampu utk SGT MEMAHAMI antara satu sama lain( sikit-sikit tu b0lehlah) ...
sbb yang paling memahami kita sudah pastinya ALLAH YG MAHA SATU..
DIALAH yang mnciptakan kita, jadi sudah pasti DIA amat memahami  apa yg diciptakanNya..
wassalam.

No comments:

Post a Comment